Všeobecné obchodní podmínky
Všeobecné obchodní podmínky pro growcity.cz
I. Základní ustanovení
Prodávající: prodávajícím je společnost Growman Plains s.r.o., která je registrovaným podnikatelským subjektem s IČ 26180120 a registrovaným plátcem DPH s DIČ CZ26180120, nabízejícím zboží prostřednictvím internetového obchodu www.growcity.cz.
Kupující: kupující při zahájení obchodních vztahů předává prodávajícímu pouze své kontaktní údaje, nutné pro bezproblémové vyřízení objednávky, popřípadě údaje, které chce mít uvedeny na nákupních dokladech.
Právní vztahy prodávajícího s kupujícím výslovně neupravené těmito VOP se řídí příslušnými ustanoveními zákona č. 89/2012 sb., (občanský zákoník), jakož i předpisy souvisejícími.
Kupující si je vědom, že mu koupí produktů, jež jsou v obchodní nabídce prodávajícího, nevznikají žádná práva na používání registrovaných značek, obchodních názvů, firemních log či patentů prodávajícího nebo dalších firem, není-li v konkrétním případě zvláštní smlouvou sjednáno jinak.
II. Bezpečnost a ochrana informací
III. Otevírací doba
pondělí - pátek: 10:00 - 18:00 hod.
sobota: 11:00 - 17:00 hod.
Otevírací doba e-shopu www.growcity.cz je nonstop, avšak mějte na zřeteli, že vyřizování objednávek spadá pouze na pracovní dny od pondělí do pátku (vyjma státních svátků, které připadají na pracovní dny).
IV. Ceníky
V. Objednávání - jak nakupovat
V. I. Registrace zákazníka
V. II. Přihlášení
V. III. Nákup zboží
V. IV. Nákupní košík
V. V. Způsob doručení
- PPL ČR a SR limit 30kg/balík
- GLS ČR do 30 kg/balík
- DPD ČR i EU do 30kg/balík
- Zásilkovna ČR - limit 5kg
- Paleta - balík nadměrných rozměrů (paleta max. do 1000 kg) ČR i EU
- Osobní odběr zboží v obchodu growcity.cz v ulici Beranových 65, Praha Letňany (před vyzvednutím zboží doporučujeme zavolat do obchodu, zda je již objednávka připravena k expedici).
Důležité info:
Veškeré přepravní služby se řídí aktuálním ceníkem jednotlivých přepravců. Ceny se mohou lišit dle hmotnosti a rozměrů - více viz ceník přepravců.
V případě záměny zboží v zásilce vyfotit co vám přišlo s fakturou a zaslat na eshop@groshop.cz.
http://www.ppl.cz
Vyberte si způsob doručení. Klikněte na vybrané číslo a pokračujte v objednávce.
Potvrzení objednávky - překontrolujte si údaje o doručovací adrese (lze operativně změnit) a přidejte poznámku k objednávce, pokud např. bydlíte v podnájmu a zvonek není na vaše jméno.
Pokračujte červeným tlačítkem sestavit objednávku. zobrazí se kompletní objednávka včetně všech údajů. Pečlivě překontrolujte a pokud vše souhlasí, stiskněte tlačítko odeslat. V tuto chvíli je objednávka braná jako závazná.
V. VI. Balné
V. VII. Slevový systém
V případě dvou započtených slev platí ta větší a slevy se nesčítají. Společnost Growman Plains s.r.o. má právo změnit cenu produktu při chybě v systému a upravit tak objednávku. Zákazník ovšem musí být kontaktován ohledně změny a se změnou souhlasit.
Produkty označené např. ", ve slevě, "z výloy", "POŠKOZENÉ", jsou již samostatně zlevněné a není tedy možné uplatnit jakoukoliv právě probíhající slevu.
VI. Vrácení zásilky
V souladu se zákonem č. 89/2012 má kupující právo odstoupit od smlouvy do 14 dní od převzetí zboží v případě, že zboží objednal jinak než osobně a bylo m
- Odeslat dopis (nejlépe e-mailem na adresu eshop@growshop.cz) s textem: "Chci jednostranně odstoupit od smlouvy ze dne dd.mm.rrrr č. (číslo faktury) a požaduji vrácení uhrazené částky za zboží na účet číslo:........................". datum a podpis.
- Zboží doručit na adresu prodávajícího spolu s přiloženou kopií výše uvedeného dopisu.
Zboží odesílané a doručené zpět na adresu prodávajícího, musí být v původním nepoškozeném obalu, musí být nepoškozené, kompletní (včetně příslušenství, návodu atd.) a s kopií dokladu o koupi. Neposílejte zboží na dobírku - nebude převzato. Doporučujeme vám zboží při přepravě pojistit. V případě nedodržení některé z uvedených náležitostí má prodávající právo odmítnout vrácené zboží nebo poměrně snížit částku, za kterou bude zboží přijato zpět.
Možnost odstoupit od smlouvy se nevztahuje na dodávku zboží upraveného na přání kupujícího či na zboží objednané speciálně a výslovně na jeho přání a které nebylo v době objednávky skladem a jiné zboží, u kterého použitím je spotřebována část jeho hodnoty a nelze jej vrátit do původního stavu před koupí.
Při splnění všech výše uvedených podmínek pro vrácení zboží vám peníze za zboží zašleme převodem na váš účet či složenkou na adresu a to nejpozději 14 pracovních dnů po fyzickém obdržení zboží. Hotově úhradu poskytnout nelze.
V případě nesplnění některé z výše uvedených podmínek nebudeme moci bohužel akceptovat odstoupení od smlouvy a zboží bude vráceno na náklady prodávajícího zpět. prodávající je oprávněn účtovat kupujícímu případné další vzniklé náklady.
VII. Reklamační řád
1. Kupující je povinen zboží dodané prodávajícím prohlédnout bez zbytečného odkladu a o zjištěných vadách do 24 měsíců informovat prodávajícího.
2. Oznámení o zjištěných vadách může kupující učinit u prodávajícího písemně s reklamací ve lhůtě do 24 měsíců od převzetí zboží nebo e-mailem. V oznámení musí kupující uvést zjištěné vady, tj. musí uvést, o jaké vady se jedná a jak se projevují, viz níže "Proces uplatňení reklamace".
Adresa pro korespondenci:
Growman Plains s.r.o.,
Beranových 65,
19900 Praha 18,
tel: +420736108862 - upřednosťnujeme ovšem komunikaci písemnou pro lepší evidenci.
e-mail: reklamace@growshop.cz (do předmětu zprávy uveďte reklamace objednaného zboží ze dne dd.mm.rrrr)
3. K reklamaci je nutné ve všech případech předložit kopii faktury a doklad o zaplacení a dodání zboží, jehož vady jsou reklamovány a písemný popis reklamace, nebylo-li tak učiněno faxem nebo poštou. V případě absence žádáme maximální spolupráci pro dohledání u nás v účetním systému.
4. Prodávající nepřebírá odpovědnost za škody vyplývající z provozu produktů, funkčních vlastností a škod z neodborného používání produktů, stejně jako škod způsobených vnějšími událostmi a chybnou manipulací. Na vady tohoto původu se nevztahuje ani poskytnutá záruka. Prostudujte si vždy a pečlivě návod k používání výrobků.
5. Prodávající se zavazuje informovat zákazníka nejpozději do 30 dnů od obdržení reklamace, o postupu a vyřízení.
6. Doba vyřízení reklamace prostřednictvím našeho internetového obchodu se prodlužuje na 30 dnů v případě českých dodavatelů. pokud se reklamované zboží musí zasílat do zahraničí, prodlužuje se reklamační lhůta na 30 dní, o tomto bude zákazník informován.
7. Zákonem stanovená záruka na zboží je 24 měsíců.
8. Growmanplains s.r.o má právo odmítnout přijetí zboží do reklamace v případech, kdy reklamované zboží nebo jeho součásti jsou znečištěné nebo nesplňují základní předpoklady pro hygienicky bezpečné předání zboží k reklamačnímu řízení.
9.V případě, že je zboží vráceno dodavateli v jiném než neporušeném stavu, je zákazník povinen nahradit zejména náklady související s uvedením zboží do původního stavu a vzniklou škodu na zboží (neúplný obsah, poškozený obal, opotřebení zboží apod.)
10. Měnitelné části zařízení jako např. chambery (nahřívací komory) od vaporizérů, které jsou výrobcem zamýšlené jako měnitelné části nepodléhá klasické 2 leté odpovědnosti za vady ale pouze spotřební odpovědnosti za vady, tj. od nákupu daného zařízení. Toto však platí pouze pro tyto měnitelné části, které se opotřebovávají používáním. Jiné části vaporizéru jako např. baterie, těla, sklo atd. již 2 leté záruce podléhají.
Proces uplatnění reklamace zasláním:
V případě potřeby uplatnění reklamace je potřeba nám uvést jasně k reklamaci:
a) Předmět reklamace
- zboží a počet (v případě většího množství reklamace se stejnou vadou)
b) Vada
- v případě, že nebude nic uvedeno, prodávající má plné právo reklamaci zamítnout.
c) Kontakt
pro případné vyřízení reklamace
d) Doklad o zaplacení
nebo jakkoli jinak doložit důkaz o koupi zboží u nás.
e) Datum
V sekci "ke stažení" naleznete případný reklamační formulář pro vyplnění. Čím více informací, tím ladnější průběh.
Reklamaci uplatníte v místě:
chcete-li nám zaslat reklamaci poštou či jiným dopravcem, či donést reklamaci osobně:
Areál Letov - Budova Growcity
Reklamace
Beranových 65,
19900 Praha 18,
tel: +420 736 145 459
e-mail: reklamace@growshop.cz
Reklamace rozbitého balíku od společnosti PPL:
Pokud tak neučiníte, PPL reklamaci neuzná a zboží nelze vyměnit. Nezapomeňte informovat také eshop:info@growcity.cz v případě, že k reklamaci u společnosti PPL potřebujete další informace volejte zákaznický servis PPL – tel: +420840775775
VIII. Informace o produktech
V případě, že zboží není momentálně skladem, budete do 2 dnů kontaktování e-mailem nebo na vámi uvedeném telefonu.
Upozornění: informace o produktech zveřejněných na internetových stránkách provozovatele www.growcity.cz mají pouze informativní a vzdělávací charakter. Provozovatel není odpovědný za zneužití nabízeného zboží kupujícím. úmyslem prodávajícího není podporovat, propagovat či dále jinak iniciovat výrobu, držení či užívání ilegálních látek a substancí.
Kuřácké potřeby prodáváme pouze osobám starším 18 let.
Při nákupu v kamenné prodejně je nakupující povinnen se na požadání obsluhy prokázat platným občanským průkazem, nebo jiným dokladem, který dokazuje jeho plnoletost.
Při nákupu v eshopu prodávající potvrzuje závazně svou plnoletost potvrzením obchodních podmínek při rekapitulaci nákupu. Při převzetí objednávky, která obsahuje kuřácké potřeby, bude zákazník vyzván dopravcem, aby prokázal svou plnoletost.
Pokud není nakupující schopen prokázat svou plnoletost, kupní smlouva se považuje za neplatnou a zboží se vrací prodávajícímu.
IX. Platební podmínky
- platba v hotovosti při osobním převzetí zboží
- platba předem bankovním převodem (na základě potvrzení o odeslání platby, popř. při objevení se platby na našem účtu, vám bude zboží zasláno), týká se také zásilek do zahraničí, kde přepravní firmy neprovádějí dobírku.
- všichni maloobchodní klienti, kteří platí v EUR a/nebo ze zahraniční banky musí striktně zaplatit poplatky obou bank (zaškrtnout při platbě paritu our) . Objednávka nebude odeslána, dokud nedojde k zaplacení celé částky za objednávku včetně poplatků.
- na dobírku při doručení zboží (hotovost přebírá od zákazníka dopravce) zboží zůstává do úplného zaplacení majetkem prodávajícího.
X. Dodací podmínky
- osobní odběr na adrese provozovny Bořivojova 89, Praha 3
- zasílání přepravní službou: Zboží je možno kupujícímu zaslat prostřednictvím PPL. Obvyklá doba dodání zboží či výzvy k převzetí zásilky je do 3 pracovních dnů od převzetí objednávky (vyjma případů, kdy zboží není skladem - budete informováni do 2 dnů e-mailem nebo telefonicky a vaše objednávka se bude řešit individuálně v závislosti na dohodě). Cena přepravy se řídí dle ceníku aktuálního v den objednávky.
Neúplnou nebo poškozenou zásilku je nutno neprodleně oznámit e-mailem na adresu info@growcity.cz, u dopravce zahájit reklamační řízení a kopii zápisu o tom neprodleně zaslat e-mailem či poštou prodávajícímu. Pokud nedojde k zahájení reklamace poškozeného zboží v den převzetí, na dodatečné reklamace neúplnosti nebo poškození dodávky není žádný nárok.
PPL
Zásilky po ČR: doručení do 18:00 hod. do druhého dne od převzetí zásilky. Zákazník musí být přítomen na adrese, kterou uvedl jako doručovací, po celý den! Maximální hmotnost zásilky 50 kg. Délka zásilky nesmí překročit 2 metry.
Zásilky na Slovensko: zásilky do Bratislavy se doručují do dvou pracovních dnů. ostatní místa se zaváží do tří pracovních dnů. Zákazník musí být přítomen na adrese, kterou uvedl jako doručovací, po celý den!!! Maximální hmotnost zásilky 50 kg. Délka zásilky nesmí překročit 2 metry.
XI. Závěrečná ustanovení
Reklamace výbojek a další informace o jejich správném používání - 2016
Soubory
- Reklamační protokol (XLS, 26 KB)
- Reklamace výbojek a další informace o jejich použití (PDF, 47 KB)